معرفی بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

اگر قصد مهاجرت به کشوری را دارید و می‌خواهید خدمات مهاجرتی دریافت کنید ولی نمی‌دانید از چه افراد و اشخاصی این خدمات را دریافت کنید ما اینجا به شما کمک می‌کنیم.

ما قرار است بر اساس تعداد پرونده‌های موفق، شعب فیزیکی و حتی ثبت شرکت در کاریابی‌های بین‌المللی خارجی یک لیست از بهترین موسسه مهاجرتی در تهران را به شما معرفی کنیم.

لازم به ذکر است در این لیست موسساتی را معرفی کردیم که قبلا آنها را در صفحه بهترین موسسه مهاجرتی در ایران آوردیم.

اسم 10 تا از بهترین موسسه مهاجرتی در تهران در سال 1403

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران کجاست؟

لیست بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران به شرح زیر هستند:

موسسه مهاجرتی دکتر دانی و وکلا

موسسه مهاجرتی دکتر دانی و وکلا با تیمی مجرب و متخصص، خدمات جامعی در زمینه مهاجرت به استرالیا ارائه می‌دهد. تیم مجرب این موسسه با اشراف بر قوانین مهاجرتی، در کنار شما خواهند بود تا به ویزای مورد نظرتان برسید. خدمات این موسسه شامل اخذ ویزاهای کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، و … است.

با وجود کمی ‌بیشتر بودن هزینه‌ها به‌دلیل ارائه خدمات حرفه‌ای، کیفیت خدمات و تضمین موفقیت، این هزینه را کاملاً توجیه‌پذیر می‌کند. موسسه مهاجرتی دکتر دانی و وکلا با داشتن نمایندگی در ایران و استرالیا، در تمام مراحل مهاجرت در کنار شما خواهد بود.

موسسه مهاجرتی آوا

موسسه مهاجرتی آوا یکی از بهترین موسسات معروف مهاجرتی در تهران است. این موسسه پس از سال‌ها تجربه موفق گروهی از وکلا، مشاورین و متخصصین امور مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی و انواع مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری یا اثبات تمکن مالی و اخذ اقامت و همچنین انواع ویزای کشور کانادا و کشورهای اروپایی با هدف ارئه خدمات مهاجرتی بدون واسطه، با بالاترین قطعیت و در کوتاهترین زمان ممکن تاسیس گردید.

شرکت مهاجرتی پل

شرکت مهاجرتی پل تحت نام رسمی Pol Immigration Services Inc در کانادا ثبت شده است. مدیریت این مجموعه به‌عهده بردیا صنعتی است و شماره عضویت وی در سازمان فدرال کالج مشاورین مهاجرت و شهروندی کانادا (CICC) – شورای قانونگذاری وکلای مهاجرت کانادا (ICCRC سابق) -R530661 است.

این سازمان فدرال تنها مرجع قانونی تحت نظارت دولت مرکزی فدرال کانادا است که فعالیت‌های مشاورین مهاجرت را مدیریت می‌نماید. طبق قانون مهاجرت و پناهندگی کانادا (IRPA) و قانون شهروندی کانادا (Citizenship Act) تمام کسانی که در قبال دریافت هزینه یا دیگر ملاحظات به ارائه خدمات مهاجرتی کانادا مبادرت می‌ورزند بایستی از اعضای فعال این سازمان باشد، به استثناء اعضای کانون وکلا و نوتاری کبک.

شرکت پل همچنین به‌صورت رسمی در ایران با موضوع مشاوره و انجام پرونده‌های مهاجرتی ثبت گردیده است.

موسسه مهاجرتی بالدانو

شرکت مهاجرتی بالدانو با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و باسابقه خدمات متنوعی در زمینه روش‌های مختلف مهاجرت از قبیل سرمایه‌گذاری، کاریابی و تحصیلی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

از دیگر خدمات موسسه بالدانو، مشاوره در مورد مراحل دریافت تابعیت شهروندی و هزینه زندگی در کشورهای مختلف است.

موسسه مهاجرتی برو، بمان، زندگی کن

موسسه مهاجرتی برو ، بمان ، زندگی کن با کادری مجرب و دوره‌دیده شما را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه به مقصدتان می‌رساند. این موسسه مهاجرتی در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی، کانادا و .. فعال است.

موسسه مهاجرتی الیت پس

الیت پس، موسسه مهاجرتی تخصصی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا، فرانسه، انگلیس، آلمان و استرالیا که با بهره‌گیری از تیمی جوان و با تجربه، آماده ارائه خدمات جامع و متمایز به متقاضیان است.

الیت پس با درک دقیق از شرایط و قوانین مهاجرتی ، بهترین مسیر را برای رسیدن به هدفتان در اختیار می‌گذارد.

شرکت مهاجرتی شاهان

شرکت مهاجرتی شاهان مرجع خدمات مهاجرت به ترکیه و سایر کشور ها است ، موسسه مهاجرتی شاهان دارای ثبت رسمی در ایران و ترکیه است . مجموعه شاهان مفتخر است تا با تلفیق نیروی جوان و تجربه افراد ماهر به مراجعین خود خدمت رسانی می‌کند.

شرکت مهاجرتی شاهان با شماره ثبتی 5 – 464795 در کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در ایران شهر زیبای تهران با نام آکام درنیکا بهکام راد فعالیت رسمی و قانونی با شماره ثبت 56384 خودش شروع کرده است.

موسسه مهاجرتی ورسای

شرکت بین‌المللی فرانسیا (ورسای) در سال 2013 در فرانسه ثبت و پس از اخذ مجوز از اتاق بازرگانی کشور فرانسه به شماره 79789544800018، فعالیت خود را با تمرکز در زمینه ارائه خدمات اداري و مهاجرتی در ایران و فرانسه آغاز کرده است.

شعبه ایران فرانسیاد، تحت عنوان شرکت “پژواك سپهر آپادانا” به شماره ثبت 48768 و با نام تجاري ورساي که در سال 1398 تأسیس شده است، شرکتی است فرانسوي-ایرانی که با بهرهگیري از دانش تخصصی بنیان‌گذاران خود و سالها تجربه اخذ اقامت دانشجویی و تمکن مالی از کشور فرانسه، در تهران فعالیت می‌نماید.

موسسه مهاجرتی رویال اپلای

موسسه مهاجرتی رویال اپلای با شماره ثبت ۴۶۴۶۰، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ در ایران آغاز نموده است. این مجموعه در حوزه اخذ ویزا و اقامت دائم کشورهای آمریکا و کانادا از طریق پروسه‌های کاری، سرمایه‌گذاری، نخبگان، استارت آپ، تحصیلی و… در حال ارائه خدمات به متقاضیان است.

دکتر محمد رضا عظیمی بنیانگذار موسسه مهاجرتی رویال اپلای، مدرس دانشگاه، دارای سوابق تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر خارج از ایران و همچنین داور رسمی و نویسنده مقالات علمی در مجلات معتبر بین‌المللی هستند.

سوابق مدیریتی ایشان در این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت و موفقیت بیش از ۱۵۰۰ پرونده در زمینه‌های مهاجرتی، خدمات مؤثری را به متقاضیان ارائه نموده است.

موسسه مهاجرتی کارت سبز

موسسه مهاجرتی کارت سبز با شماره ثبت 553670، یک شرکت معتبر و رسمی که با سال‌ها تجربه به متقاضیان، خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت در زمینه انواع ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی آمریکا ، کانادا و امارات ارائه می‌نماید.

هدف کارت سبز، ارائه خدمات تخصصی بدون واسطه، مشاوره ویزا و مهاجرت حقوقی و اقتصادی به متقاضیان و اشخاصی است که می‌خواهند با اقامت در کشور موردنظر شرایط زندگی و آینده بهتری برای خود رقم بزنند.

نظرات خود را بیان کنید