معرفی بهترین شرکت‌های اجاره ماشین در عمان

شرکت اجاره خودرو در عمان

بسیاری از مسافران و مهاجرانی که عازم عمان هستند، دغدغه شیوه تردد در این کشور را دارند. کرایه اتومبیل روشی است که اکثر افراد برای رهایی از مشکلات ارتباطی، ناآشنایی به مسیرهای خطوط تاکسی و اتوبوس و به ویژه صرفه جویی در هزینه، برمی‌گزینند.

اما چالش ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. انتخاب بهترین شرکت اجاره ماشین در عمان، نقش بسزایی در کیفیت تجربه رنت اتومبیل خواهد داشت.

در این نوشتار، ما برترین موسسه های رنت خودرو در مسقط را معرفی می‎‌نماییم که طبق نظرات کاربران سایت TripAdvisor، بهترین خدمات را در عمان ارائه می‎‌دهند. چه مسافر باشید و چه مقیم، با شناخت بهترین شرکت های اجاره خودرو در عمان می‌توانید از خدمات درجه یک برخوردار شوید، انواع خودروهای شیک را با راننده یا بدون راننده رنت نمایید و از بهترین شرایط اجاره با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند گردید.

لیست بهترین شرکت اجاره ماشین در عمان

اگر عبارت «اجاره اتومبیل در عمان» را جستجو کرده باشید، در نتایج فارسی و غیرفارسی با لیست طویلی از موسسه های شرکت اجاره ماشین در عمان روبرو خواهید شد که انتخاب را دشوار می‌کنند.

تنوع و ادعاهای مختلف، اعتماد به موسسه های رنت خودرو در مسقط را دشوار می‌کنند. برای آسایش خیال و راحتی در تصمیم گیری، در ادامه بهترین شرکت های اجاره خودرو در عمان با کادر ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

1. سپریس، برترین شرکت اجاره ماشین در عمان

معیارهای ما برای معرفی شرکت های معتبر اجاره خودرو عمان شامل چهار فاکتور هستند: سرعت و کیفیت ارائه خدمات، قیمت‎های رقابتی، تسهیلات برای مهمانان و تنوع بالای ناوگان. سپریس علاوه بر همه این معیارها، امتیاز ویژه‌ای نیز دارد و برای اولین بار در سطح خاورمیانه، امکان رنت اقساطی اتومبیل را فراهم نموده است.

برای اجاره ماشین در عمان از سپریس اینجا کلیک کنید. شما می‌توانید به وبسایت سپریس مراجعه کنید و از میان انواع خودروهای خارجی، سدان‌های جادار، SUVهای لوکس و کوپه‌های تشریفاتی، اتومبیل مطلوب خود را برای اجاره در مسقط انتخاب کنید.

پیرو سیاست‌های مشتری مداری، سپریس خدمات اجاره اتومبیل را با امکان رزرو، عقد قرارداد اجاره به صورت کاملاً آنلاین و قسط بندی مبلغ کرایه عرضه می‌کند. مهمانان این شرکت اجاره ماشین در عمان، در مقایسه با سایر کمپانی‌ها بیشترین رضایت را از خدمات ترانسفر و استقبال در فرودگاه مسقط دارند.

کرایه خودرو در این شرکت نیازی به اسناد متعدد ندارد و تنها با مدارک شناسایی (شناسنامه و پاسپورت معتبر)، گواهینامه بین المللی و پرداخت دیپوزیت نقدی به مبلغ 50 ریال عمان (یا معادل همین مبلغ به ریال ایران)، می‌توانید برای ثبت قرارداد اجاره خودرو اقدام نمایید.

کادر تمام ایرانی سپریس، 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات است و از همین بابت، می‌توانید این مؤسسه را راحت ترین شرکت برای اجاره ماشین درنظر بگیرید.

2. مؤسسه Travz

اولین گزینه خارجی در لیست ما از برترین شرکت های کرایه خودرو در عمان، کمپانی Travz است که در مسقط تأسیس شده و خودروهای اقتصادی و لوکس را با قیمت‌های مناسب عرضه می‎‌نماید. این مؤسسه امکان کرایه ماشین با راننده برای استقبال و تردد داخل شهری را نیز فراهم نموده و خودروهایی بدون محدودیت پیمایش نیز در ناوگان خود دارد.

مبالغ اجاره روزانه از 10 ریال عمان شروع می‌شود و از این بابت می‌شود Travz را ارزان ترین شرکت اجاره ماشین در عمان دانست.

3. آژانس مسافرتی بهوان

آژانس بهوان با بیشتر از 4 دهه سابقه فعالیت، قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین شرکت اجاره ماشین در عمان برای توریست‌های خارجی و مقیمان این کشور است. این آژانس 4 دفتر در سراسر عمان دارد و سرویس اجاره ماشین در مسقط را در فرودگاه‌های بین المللی و مرکز شهر درنظر گرفته است. در آژانس بهوان می‌توانید از انواع سرویس‎ها شامل اجاره ماشین بدون راننده یا همراه با راننده، اجاره شرکتی (برای کمپانی‎های عمانی) و رنت هفتگی یا ماهانه استفاده کنید.

4. شیر عمان (ShairOman)

مؤسسه Shair Rental از بزرگترین موسسه های رنت خودرو در مسقط به شمار می‌آید که ناوگانی با بیش از 500 خودروی فعال ارائه می‌دهد. این کمپانی افزون بر کرایه ماشین بدون راننده و همراه با شوفر، سرویس‌هایی مانند راهنمای توریست محلی و پکیج‌های تور گردشگری هم عرضه می‎کند و امکان رفت و آمد به فرودگاه بین المللی مسقط همراه را فراهم آورده است.

انواع خودروهای سدان، شاسی بلند و حتی ون در ناوگان شیر عمان وجود دارند و می‌توانید برای رزرو نیز در این پلتفرم اقدام کنید.

5. آژانس اجاره ماشین NAB عمان

اگر به دنبال یک شرکت اجاره ماشین در عمان جهت رنت انواع خودروهای لوکس، شاسی بلندهای پرچمدار و حتی آفرودی هستید، آژانس NAB عمان انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

انواع خودروهای لوکس و آراسته ترانسفری از جمله میتسوبیشی مونترو، انواع تیپ‌های لندکروزر، خودروهای سافاری و ماشین‎های لاکچری کوپه در این مرکز قابل کرایه هستند. کف مبلغ کرایه در این مرکز اندکی بالاتر از سایر موسسه های رنت خودرو در مسقط تعیین شده است و برای مشتریان vip امکان رنت بدون پرداخت دیپوزیت هم وجود دارد.

6. اجاره ماشین دلار (Dollar)

برای رنت طولانی مدت انواع خودروها از مؤسسه‌ای خارجی و قابل اعتماد، شرکت اجاره ماشین در عمان Dollar یک انتخاب مناسب خواهد بود.

این کمپانی بیشترین تنوع را در مقایسه با رقبای عمانی دارد و علاوه بر کرایه اتومبیل‌های متنوع، خدمات افزوده‌ای مانند صندلی کودک، مجوز رانندگی برای بیش از یک نفر، ردیاب GPS و بیمه خودرو را نیز در لیست خدمات خود گنجانده است. از این لحاظ، خدمات دلار قابل مقایسه با سپریس هستند.

7. کروز هایر (Cruise Hire)

آخرین موردی که در موسسه های رنت خودرو در مسقط نام می‌بریم، کمپانی CruiseHire است که تنوع بالایی از خودروها به همراه سرویس پیکاپ فرودگاهی، تورهای گردشگری، آفرود و سافاری را دربر می‌گیرد.

ناوگان این شرکت عمدتاً از شاسی بلندهای لوکس 5 الی 7 نفره و سدان‌های خارجی برند تشکیل می‎‌شود و در مقایسه با سایر شرکت‌ها اندکی محدودیت در مدل‌های خودرو وجود دارد.

کدام مؤسسه را برای اجاره خودرو انتخاب کنیم؟

انتخاب شرکت اجاره ماشین در عمان، ارتباط مستقیمی با انتظارات، بودجه و نوع سرویس موردنظر شما دارند. با این حال، درنظر داشته باشید که برای  بهره مندی از سرویس‌ موسسه های خارجی رنت خودرو در مسقط، چالش‌هایی مانند ارتباط زبانی، محدودیت‌های حقوقی و پیچیدگی‌های احتمالی وجود خواهد داشت.

به علاوه قریب به اکثر این مؤسسات برای تحویل خودرو به شما و عقد قرارداد، درخواست پرداخت با کارت اعتباری را دارند و در صورت نداشتن کارت‌های بین المللی، ممکن است از این بابت به دشواری بر بخورید.

اما انتخاب مؤسسه ایرانی سپریس برای اجاره خودرو، چنین مشکلاتی را درپی نخواهد داشت. سپریس نه تنها ناوگانی گسترده از انواع خودروها در کلاس‌های متفاوت را عرضه می‌کند، بلکه خدمات کاملاً مطابق با قوانین حقوقی و بیمه‌ای ایران تنظیم و ارائه می‌گردند و برای پرداخت مبلغ می‌توانید از داخل کشور و با کارت اعتباری، وجه رایج مملکت را نیز معادل سازی و پرداخت نمایید.

با توجه به تعداد زیاد درخواست‌ها برای اجاره خودرو در مسقط (به ویژه در ایام تعطیلات و زمان برگزاری همایش‎ها و رویداد‎های مهم)، توصیه می‌کنیم حتماً از حداقل چند روز قبل نسبت به ثبت درخواست اجاره و رزرو خودرو اقدام کنید. به این ترتیب شانس بیشتری برای رنت خودروی موردنظر خواهید داشت و با مشکل تکمیل ظرفیت مواجه نخواهید شد.

آیا تجربه‌ای از اجاره خودرو در عمان دارید؟ چه چالش‎هایی را در مؤسسات رنت خودروی خارجی تجربه کرده‌اید؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

نظرات خود را بیان کنید