معرفی بهترین کشورها برای ثبت شرکت

معرفی بهترین کشور برای ثبت شرکت

قرار است در این مقاله بر اساس معیارهایی مثل هزینه ثبت شرکت، اعطای اقامت بعد از ثبت شرکت، سرمایه لازم در بیزینس، مدت زمان ثبت شرکت، میزان دریافت مالیات، میانگین هزینه‌های زندگی، میزان سوددهی کسب و کار و تسلط به زبان، کشورهایی که برای یک بیزینسمن ایرانی برای ثبت شرکت و فعالیت های اقتصادی مناسب هستند معرفی کنیم. در زیر این کشورها را معرفی کردیم.

کانادا

اگر در ایران صاحب بیزینس هستید می‌توانید برای انتقال شرکت خود به کشور کانادا اقدام کنید و از طریق ثبت شرکت در این کشور، ویزای کاری بگیرید. اقتصاد کانادا وضعیت تقریبا پایداری دارد و فرآیند ثبت شرکت در کانادا راحت است.

داشتن بیزینس پلن یا طرح تجاری، داشتن سابقه مدیریتی به مدت حداقل 3 سال، از شرایط اصلی ثبت شعبه شرکت در کانادا است.

ثبت شرکت در کانادا

انگلیس

یکی دیگر از کشورهای مناسب برای ثبت شرکت کشور انگلیس است. شما برای ایجاد کسب و کار در این کشور به یک بیزینس پلن بسیار قوی نیاز دارید و ثابت کنید طرح تجاری شما برای انگلیس منفعت دارد. ضمناً یک شعبه باید در کشور مبدا داشته باشید.

داشتن بیزینس پلن قوی، تمکن مالی، تسلط به زبان انگلیسی، سرمایه کافی، سابقه مدیریتی از اصلی‌ترین شرایط ثبت شرکت در کشور انگلستان است. 

ثبت شرکت در انگلیس

عمان

در حال حاضر بدون سابقه مدیریتی و کمترین هزینه می‌توانید در کشور عمان ثبت شرکت انجام بدهید و اقامت بگیرید. کشور عمان از نظر اقتصادی در حال رشد است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی دارد.

به دلیل نزدیکی به ایران، عدم نیاز به دانش زبان عربی، هزینه ارزان ثبت شرکت، مالیات بسیار پایین کسب‌وکارها، دسترسی به بازارهای بین المللی، عمان بهترین کشور برای ثبت شرکت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شرایط ثبت شرکت در عمان را بخوانید.

عمان یکی از بهترین کشورها برای ثبت شرکت است

آلمان

قوانین تأسیس شرکت در آلمان به متقاضیان خارجی این اجازه را می‌دهد که در این کشور کسب و کار راه‌اندازی کنند و اقامت بگیرند.

در حال حاضر اقتصاد آلمان جزء 5 کشور اول دنیا است و هیچ شکی نیست که با راه‌اندازی کسب و کار در این کشور به سود زیادی خواهید رسید.

آلمان یکی از بهترین کشورها برای ثبت شرکت است

ترکیه

ترکیه به دلیل نزدکی به ایران و دسترسی به بازار جهانی یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها برای ثبت شرکت است.

.در حال حاضر متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به شریک تجاری و به تنهایی در این کشور شرکت تاسیس کنند

اقامت ترکیه با ثبت شرکت

دبی

دبی (امارات)، به عنوان مرکز تجارت و مقصدی محبوب برای گردشگری، فرصت‌های بی‌نظیری را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، از جمله ایرانیان، ارائه می‌دهد.

ثبت شرکت در دبی مزایای متعددی از جمله معافیت‌های مالیاتی، دسترسی به بازارهای جدید و امکان اخذ ویزای اقامت برای خود و خانواده را به همراه دارد.

ثبت شرکت در دبی

نتیجه‌گیری

انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت برای ایرانیان، بستگی به اهداف و شرایط خاص هر فرد دارد. عوامل مختلفی مثل نوع کسب‌وکار، بودجه، قوانین مهاجرتی و مالیاتی هر کشور، امکانات زیرساختی و کیفیت زندگی، در این انتخاب موثر هستند.

بااین حال ما در این مقاله سعی کردیم بهترین کشورها را برای ثبت شرکت و فعالیت‌های اقتصادی انتخاب کنیم.

نظرات خود را بیان کنید